zaterdag 22 maart 2014

van de projectleider; het gerenoveerde badhuis in gebruik

Beste lezers,
 
Ik ben geweldig blij te kunnen vertellen dat in de afgelopen week de renovatie van het badhuis is afgerond. Ook de ruimte voor de medische post is klaar.
 
 
 Alles is  opnieuw betegeld en schoongemaakt. De douchekoppen zijn vernieuwd en de kranen zijn vervangen door een drukknop in plaats van een mengkraan. De eerste groep kinderen is al onder de douche geweest.

Het opknappen van het badhuis en de medische post is ruim binnen de begroting uitgevoerd.

Boven het badhuis zit een ruimte die eerst bestemd was om als ontmoetingsruimte te dienen. Deze ruimte wordt maar mondjesmaat gebruikt en nu kwam Ruslan met het verzoek of hij van deze ruimte een gastenverblijf mocht maken.
Er komen geregeld mensen uit het buitenland die dan naar een hotel in de stad moeten, terwijl ze ook prima hier onderdak zouden kunnen krijgen.
 De benodigde aanpassingen zijn uit te voeren met het geld wat is overgebleven van de renovatie.
Het bestuur van de Stichting Munkacs heeft dan ook direct toestemming gegeven om dit plan uit te voeren.

Ik kan vertellen dat ik van plan ben om in de week van 23 april weer een bezoek te brengen aan het kamp. Daarna heb ik zeker nog weer meer nieuws te melden.
Deze keer gaat Sylvia Wobbes, bestuurslid van de Stichting Munkacs, met mij mee. Het wordt voor haar een eerste ervaring. Ik zal haar vragen om haar ervaringen met u te delen.
Dit is het dan weer voor deze keer.
Met een vriendelijke groet,


Berend van Duijvenvoorde

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten