woensdag 18 mei 2011

Van de projectleider: Corine / twitter en werken aan het project

Corine is goed aangekomen in Nederland. Ze heeft een goede reis gehad die haar bijzonder is meegevallen. Ze zal nog een aantal weken moeten rusten en in Nederland voor controle naar het ziekenhuis moeten. Ik hoop natuurlijk dat ze weer snel de oude is, zodat ze haar spilfunctie in de Oekraine voor veel Nederlandse hulpverleners weer kan oppakken.

Sinds enkele weken maak ik gebruik van een twitter met de naam “vannoodtothoop”. Als je Anne en mij wilt volgen op onze fietstocht naar de Oekraïne kan dat ook via twitter en uiteraard via de website van Munkacs, waar dagelijks via GPS onze route nauwkeurig in kaart te zien is.

Verder ben ik momenteel druk bezig om het eerste deelprojectplan helemaal klaar te krijgen in de hoop dat de stuurgroep er volgende week ja op zal zeggen.

Hiervoor heb ik meerdere malen via skype met Ruslan contact gehad en dat leverde een nauwkeurige kostenberekening op wat het bouwen en plaatsen van een toilet gaat kosten. Dit project gaat dan ook over het plaatsen van 100 toiletten binnen een jaar. Zal een flinke klus worden die door de mensen op het Roma zigeunerkamp zelf zal worden uitgevoerd.

Dit is voorlopig even de laatste weblog. Ik ga namelijk een maandje wat anders doen samen met Maria. Hierna zal ik me zeker weer gaan melden.



Hartelijke groet,

Berend

PS geef gerust reactie. Kan ook via mijn mailadres

Geen opmerkingen:

Een reactie posten