dinsdag 5 april 2011

Van de projectleider: het vervolg

Op 4 mei zal ik samen met Arlien van der Laan opnieuw naar de Oekraïne gaan. Arlien zal zich bezig houden met de voorbereidingen van het zomerkamp. Ik ga me met name richten op het afronden van het voorbereidende deel van mogelijk een nieuw project. Uiteindelijk zal de stuurgroep daar een besluit over moeten nemen. In februari heb ik dus aan een drietal groepjes gevraagd om een deelplan uit te werken. Duidelijk is inmiddels dat het hen niet lukt om zoiets op papier te krijgen.
Ik was blij dat Corine in Nederland was en dat we samen even rustig een plan konden bedenken hoe hier nu mee om te gaan. Corine had al eens eerder een bepaald format gebruikt. Dit format zullen we ook nu gaan gebruiken.
In de weken voordat ik naar Munkacs ga zal Corine samen met ieder groepje het format gaan invullen. Ben erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Mijn doelstelling is in ieder geval om met een eindrapportage te komen in de week nadat ik weer thuis ben. Zachtjes aan gaan we dus naar het moment dat we hopelijk weer echt kunnen beginnen op het kamp.
Samen met Anne heb ik in de afgelopen week een rondje gefietst van bijna 80 km. Er stond behoorlijk wat wind, dus onze beenspieren hadden wel wat te verduren. Het was een rondje naar Leek, Zevenhuizen, Roden, Peize, Paterswolde, Haren, Waterhuizen, Ruischebrug, Zuidwolde, Adorp en weer terug naar Hoogkerk.
Deze keer wil ik het hierbij laten.
Berend
PS geef gerust reactie. Kan ook via mijn mailadres

Geen opmerkingen:

Een reactie posten